donderdag 24 januari 2013

Hello,
Het is vandaag 24 januari. Maandag 21 januari was mijn drama performance. Heb er ontzettend van genoten. Voor deze performance was ik zenuwachtiger. Het zat ook anders in mekaar. Dat was een comedy. Maar niet met een verhaal lijn zoals "picknick at Hanging Rock". Het bestond uit verschillende kleine comedy's die elkaar opvolgden.
Ze hebben onze performance gefilmd. Dan kan ik later het bekijken en denken aan de mooie momenten  die ik in de drama klas heb beleeft!

Zoals ik gezegd had ging ik ook nog de foto's van de sculpturen op mijn blog posten. Die zal je morgen te zien krijgen.

Deze week is het een zeer koude week. -19°C en met de wind er bij gaat het tot in de -20°C. De graden die ze hier weergeven op het internet. Is de temperatuur zonder de wind er bij gerekend.
Als ik naar de bus stap ben ik direct klaar wakker. En vanochtend was mijn haar nog nat, dus deed mijn muts en kap op. En toch bevriest mijn haar. Kon het eerst niet geloven.
Het landschap is zou prachtig, de sneeuw blijft liggen en de koude maakt de kleuren van de planten en de bomen zo verschillend.

Had 19 januari belgische pannekoeken gebakken met een paar 
vrienden. Dat zijn pas echte pannenkoeken!

wonderland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten