maandag 28 januari 2013

Hello,
Vandaag 28 januari was een prachtige koude dag. Ontwaakte met de zonsopgang en ging gaan slapen met de zonsondergang. Deze week moeten we niet alle dagen naar school, alleen de dag dat je examen hebt. Heb vandaag met mijn gastouders een road trip gemaakt langs de skyline van Nova Scotia.
Had mijn camera bij de hand en heb een paar foto's gemaakt. Terwijl ik in de auto zat en ook van uit de auto.

Zondag 27 januari, ben ik met mijn gastmoeder naar een exhibition van caravans en mobile home's geweest. Het was in exhibition park niet zo ver van waar ik woon. Het was een huge tentoonstelling, had er nog nooit zoveel bij elkaar gezien. Met verschillende brands. Van het kleinste tot het grootste.
In het kleinste kon ik niet rechtstaan en het grootste waren precies twee vrachtwagens achter elkaar.
Maar het was de moeite om eens te bezoeken.

Hieronder zal je een kleine foto reeks zien.
Greetings Zoë

de bevroren lakes zijn hier zeer speciaal. Door de air bubbles komt het ijs omhoog. 






Het is precies een sneeuw woestijn. 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten