maandag 7 januari 2013

Hello!!
Mijn beste wensen voor 2013! Mijn zus en Lisa zijn vandaag om ongeveer 12u30 locale tijd in België terug thuis gekomen van Canada. We hebben twee fantastische weken samen gehad. Het afscheid was wel wat emotioneel omdat het een dubbel gevoel was. Was blij dat ze hier twee weken zijn geweest, maar zal ze nu niet meer zien tot mijn avontuur over is. De tijd ging veel rap.

Zal hier vanonder ook nog wat foto's posten. En op een van de foto's zal je Murphy de hond met een plastieken kraag zien. De hond werd geraakt door een auto. Hij liep op straat. Het moment dat gebeurde was een fractie van een seconde maar het leek urenlang te duren. Zag hem liggen op de straat en plots kwam hij aangelopen. Dat was een opluchting. Maar voor de zekerheid namen we hem naar de dieren arts. In de auto zag ik bloed. Het bloed kwam van zijn staart. Een scherp stuk van de auto heeft heel diep in zijn staart gesneden. Die hond heeft een goeie bewaar engel daarboven. Hij kon zowel dood geweest zijn. Wil dat nooit meer meemaken.
De kraag zorgt ervoor dat hij het speciaal verband en de draadjes er niet uithaalt. Soms gebeuren er ook dingen die je liever niet wil meemaken.

De eerste dagen zal het wel raar zijn met mijn zus en Lisa er niet meer bij. De slappe lach zal ik zeker missen :)!
In drie weken krijg ik een gastzus van Milaan Italië. Kijk daar ook al naar uit.
Maar eerst me focussen op mijn drama performance van de 14de januari.

Vele groetjes zoë














Geen opmerkingen:

Een reactie posten