zaterdag 2 februari 2013

Hello,

Vandaag is het 2 februari, dat wil zeggen dat maandag 4 februari ik hier vijf maand ben.
Vandaag was een speciale dag! Mijn gastzus is gearriveerd. Ze blijft hier tot eind juni.
Ze is van Italië Milaan. Haar naam is Giulia. Had ze al op foto gezien dus wist ongeveer hoe ze eruit ging zien. Toen ik haar zag aankomen herkende ze mij direct en ik herkende haar ook.
In de luchthaven van Halifax moest zij veel douane passeren. Omdat zij van Londen kwam. Zij had dus een tussen stop in Londen en ik in Montreal.

Vandaag was het precies dat ik naar een film aan het kijken was van mijn aankomst in september.
Al de emoties, en de vermoeidheid,... wat ik meemaakte op mijn eerste dag. Zag ik nu bij mijn gastzus.
En heb haar wat verteld over mijn eerste dag. We hebben al wat kennis gemaakt.
Maandag zal ik haar meenemen naar school en helpen met haar de weg te wijzen.
Het is ook een nieuwe ervaring voor mij om een gastzus te hebben, maar ben er helemaal klaar voor!
Toen ik ze zag deed ze me denken aan mijn zus. Een Italiaanse suzan.
Morgen zal ik wat foto's op mijn blog zetten. Vanaf nu zal ik mijn blog in het Engels proberen te schrijven.

Greetings Zoë

1 opmerking: