zaterdag 13 oktober 2012

Hello,
Het is vandaag 13 oktober, de tijd gaat zo rap!
Today I had a busy day! Het was een koude nacht, de temperatuur ging onder nul. Had men zomer lakens omgeruild in winter lakens. Alles is nu flees (weet niet hoe je het spelt) mijn hoofdkussen, bedovertrek, mijn dons en dan nog een extra laken. Laat de winter maar komen.

In de morgen ben ik naar een basketbal game gaan kijken van Jessica. Het was leuk om dat eens mee te maken. After the game we went to a store for to buy some ice cream!
Je kon je eigen combinatie maken. Ik nam een extra small met cookies. Ze werken hier niet met bollen.
Ik dacht dat zal genoeg zijn. Maar het was veel te veel, een extra small is ongeveer zes bollen in België wat is dan een large? Maar het was wel lekker.

In de namiddag hadden we twee families die kwamen. We moesten de beerput vinden. En iedereen kwam helpen graven. Ze wisten niet precies waar het was dus ze groeven op een plaats waar ze dachten dat het was. Maar het was gezellig, We hielden de moed er in!

Heb ook nog een tip! Ik zij vandaag tegen iemand je hebt een nice sweater aan! En ze zegt terug Thank you here it's yours! Ik kon eerst niet geloven wat ze zij, maar ze meende het! Heb dus een sweater.
The people are very friendly here.
Ik kan het zelf niet geloven maar soms kan ik niet meer op nederlandse woorden komen. Dat is zo raar!
Je ziet het ook op mijn blog ik begin meer in het engels te schrijven.

Morgen zal ik de foto's van deze drukke dag op mijn blog posten!
Maar nu kruip ik in mijn warm bed ;)!
See you on my next blog message

1 opmerking:

  1. Lieve Zoë,
    Ben blij dat je het daar nog altijd goed stelt!
    Het is je ook vergeven van je Engelse woordjes, hihi zolang je maar een echte Belg blijft in hart en ziel!
    xxx veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen