woensdag 17 oktober 2012

Hello,
Het is vandaag 17 oktober! Vandaag deden we iets zeer leuk in film and video. We moesten een groep samen stellen, mijn groep heeft 5 leden. En we moeten een zelf gemaakt script in beeld brengen.
En ieder persoon moet een onderdeel kiezen, voorbeeld de sound, de camera, derector, actor,....
De school heeft een groot aanbod aan materiaal. Ze hebben een green room, verschillende camera's; op troly's of kranen. Het is zeer veel film werk, want je hebt shot's nodig van verschillende hoekpunten.
Wanneer onze film af is zal ik het posten!

Zal hieronder ook drie foto's posten. Twee foto's van wanneer ik wacht op de bus. Aan de ene kant zie ik de maan en aan de andere kant zie ik de zon. De derde foto is een foto van de bomen die hier zeer mooie herfstkleuren heeft gekregen!








1 opmerking:

  1. Sjieke dinges daar! De margiekolen kan daar niet aan tippen! :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen