woensdag 19 december 2012

Hello,
19 december, dat wil zeggen morgen de laatste dag school. En dan kerst vakantie.
Dat wil ook zeggen dat ik in vier dagen mijn zus en lisa ga terug zien! Ik wens ze een goeie vlucht toe!
Kijk er naar uit om ze terug te zien.
Vandaag heb ik een uur op de schoolbus gezeten. Er was een ongeval gebeurd, een auto was gebotst met een schoolbus. Het kwam door de weersomstandigheden. Er was zoveel wind en regen.
In de loop van de dag vormde de regen om in sneeuw. Was zo gelukkig toen ik dat zag.
Denk dat er 8 centimeter sneeuw is gevallen, zal morgen een foto er van nemen.
De schoolkledij dat je kon kopen is binnen gekomen. Heb natuurlijk iets gekocht voor souvenir.
Hieronder zal je de foto's er van zien.
Het is bijna kerstmis, dus alvast een gelukkige kerst!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten