zaterdag 15 december 2012

Hello,
Vrijdag 14 december, had ik mijn eerste kapper bezoek. Dat voelde speciaal aan.
Het was bij de kapper niet zo ver van mijn huis, een country kapper. Een huis dat omgebouwd was tot een zaak. Met twee zit plaatsten en een bediende. En een aparte ruimte waar je onder de zonnebank kon. De kapster was zo blij dat ze een Belgisch meisje haar haar mocht knippen.
Ben mijn haar aan het laten groeien, dus heeft ze alleen de toppen geknipt en mijn haar wat uitgedund.
Achter mijn bezoek aan de kapper heb ik geskyped met drie vrienden. Julie, Amy en Nele. Het was de eerste keer dat ik ze terug zag. Nog al een geluk dat er skype bestaat, dat is een zeer goede uitvinding.
Het was een leuk weer zien.

Vandaag 15 december, ben ik naar een market downtown Halifax geweest. Gelegen aan de oceaan.
Er waren allemaal verse producten verkocht, en ook craft delights.
We zijn ook nog gaan shoppen in superstore. Een winkel zoals delaize maar dan dubbel zo groot.
Heb daar iets ontdekt. Dat Tim Hortons mij achtervolgd. Overal in de winkel vond je op verschillende plaatsen Tim Hortons bekers. Zal eens een foto collectie moeten beginnen met zoek Tim Hortons bekers in plaats van zoek Wally :p!

Ga stilaan onder de wol kruipen, zodat ik niet bevries. Het is vannacht -12°C.

Vele groeten Zoë










Geen opmerkingen:

Een reactie posten