vrijdag 28 december 2012

Hello,
22 december hebben we samen gekomen met vrienden van men gastouders. Een van de vrienden is een politie agent. Hij moest dus heel de tijd in contact blijven met de politie radio. Heb een paar foto's met hem. Maar voor alle duidelijkheid had niets uitgespookt!
Ik keek super hard uit naar 24 december dan gingen men zus en lisa normaal arriveren als er niets fout liep. Alles verliep vlot tot ik een bericht kreeg van mijn papa om te zeggen dat hun vliegtuig naar Halifax was gecanceld. Dan stortte efkes de wereld in. De vliegtuig maatschappij bracht ze naar een hotel in Philadelphia. Was super ongerust, en ik kon ook niets doen alleen hopen dat alles goed ging met hun. Het is een kerst avond dat we nooit zullen vergeten.

De volgende dag was het zover, dan zagen we na een lange periode elkaar terug! Kon mijn emoties niet bedwingen. We hebben al vele leuke dingen gedaan samen zal morgen daar meer over vertellen!
Hieronder zal je foto's zien van ons samen. Maar er zullen nog vele foto's en verhalen volgen!








Vele groetjes van ons allen!


1 opmerking: