zaterdag 24 november 2012

Hello,
Het is vandaag 24 november! Had deze morgen een zeer speciaal ontbijt. Mijn gastmoeder had Belgische wafels gebakken, Met een Belgisch wafel ijzer. Dat was zo goed!

Vandaag zijn we naar shopping village en de mal geweest. In shopping village hebben ze Europa hier willen brengen. Het gevoel brengen dat je in een straat wandelt en in verschillende winkels binnen gaat. De winkels zijn niet zo groot, zoals een van de winkelstraten van Brugge, Antwerpen,...
En met kerstmuziek buiten. Had efkes het gevoel dat ik in Europa was.

Ben ook dit weekend begonnen met mijn nieuwe drama scripts vanbuiten te leren. 17 december is onze volgende opvoering. Deze keer is het een comedy. Dat is weer een uitdaging omdat je de humor moet weergeven. En het is soms hard omdat ik soms moeite heb om het zelf te verstaan.
Het concept is vershillende comedy's achter elkaar, combinatie van kortere en langere verhalen.
De "Final Dress rehearsal" is er een van. De vertaling is de laatste generale repetitie. Het is humoristisch weergeven de laatste repetitie van Cinderella and her stepmother and sisters,....
Ik speel de Fairy Godhmother.
Het is leuk om van verschillende stijlen te proeven. Het is ook een andere manier van werken. Het ene is meer acteren (beweging) en het andere meer met woorden.
En het is stilaan mijn lievelings vak aan het worden.

Hieronder zal je een paar foto's zien van vandaag.







Greetings Zoe



Geen opmerkingen:

Een reactie posten