zondag 4 november 2012

Hello,
Vandaag was het 4 november, exact twee maand dat ik hier ben.
Het uur is dit weekend veranderd. Nu is het weer vijf uur verschil.
Voelde me vandaag wat minder, omdat ik niets kon eten alleen smoothy's. Heb mijn mond verbrand.
De huid van men gehemelte is er af en het is zeer teer nu. Men gast moeder gaf me een glas water met zout dat helpt het rapper genezen. Maar het komt goed, het enige wat niet leuk is niet kunnen eten want ik eet graag!

De sky was zeer intressant vandaag, met grote contrasten. hieronder zal je een paar foto's zien.

Heb vandaag gewerkt een schilderij dat in Annie komt the play waar ik mee help. Het is de Mona Lisa dat ik schilder. Het is nog niet helemaal af.

Gisteren avond waren we uitgenodigd voor een burnfire bij vrienden. Morgen zal ik over die avond vertellen en de foto's tonen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten