woensdag 28 november 2012

Hello,
Het is vandaag 28 november, dat wil zeggen morgen zijn we de 29 november. Mijn verjaardag!
Het zal speciaal zijn, had nooit gedacht dat ik mijn 19 de verjaardag hier ging vieren.
De kerstmis sfeer is hier al te voelen. Zoals bij halloween zie je al crazy decoration aan de huizen.

Weet niet zeker of ik al verteld heb over mijn visual art uitstap de 20 ste van november. We waren naar Clay cafe geweest. Het is een kleurijk cafeetje waar je kleiwerk kan beschilderen. Je komt binnen in de shop en je ziet een rek met verschillende kleiwerken op. Je kan kiezen uit tassen, tegels, beeldjes, vazen,.....
Je hebt zoveel keuze. Dan kan je het schilderen, hele vele kleuren zijn aanwezig en ook speciale verf zoals met glinsteringen in,...
Je geef het dan aan de uitbaters en die glazuren je object. Zal morgen een foto posten van het resultaat van mijn werkje.

Hele vele groeten Zoë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten