woensdag 14 november 2012

Hello,
Zal je vandaag wat vertellen over mijn drama performance van dinsdag 13 november, en zal je ook wat foto's tonen.
De dag voor de opvoering hadden we geen school, dan ben ik met Lander, Phillipe en Bente naar de cinema geweest. We hebben de nieuwe James Bond film bekeken. Vond de film super goed.
Dat was goed om eens te ontspannen, had veel stres voor de opvoering.
Maar alles is goed gekomen. We hebben met onze klas samen naar deze performance toegewerkt.
Zal je nu wat foto's tonen. Zodat je een beeld krijgt.

Picknick at Hanging Rock ( Er bestaat ook een film van)













Greetings Zoë

1 opmerking:

  1. Hé dag Zoë!

    Lang geleden alweer, sinds u skypebezoek bij Lisa's :D
    Super om u toen te zien en te spreken! Grappig dat je het moeilijk vond om terug nederlands te spreken, kan ik wel inkomen. Maar het wel LEUK! :D

    Amai u doet echt leuke dingen, ben jaloers hoe ze daar halloween vieren!
    Ik heb lisa, piesje en lucke gevraagd om nr mij te komen. Onze halloween was meer monopolie en 1 enge film, lisa en ik zijn wat gevoelig :p
    Spijtig dat je zo ver zit, anders was je er ook bij!
    Maar echt super hoe ze daar helemaal inleven in Canada bij halloween.

    Waw, door de foto's te zien ziet het er echt leuk uit de drama dat jullie moesten spelen. Ik zou ook zenuwachtig geweest zijn, maar aan de foto's te zien heb je dat goed gedaan, een geboren actrice misschien :p

    Ik wou eerder al eens berichten, maar ik vergat het of zat in Parijs met school! :o Hoho heb veel tegengekomen :p
    ons hotel is aangevallen en de docenten waren allemaal dronken, jajaaa een foto-reisje met een kater was het voor de meeste leerlingen en LEERKRACHTEN, het was grappig om te zien :p
    Maar ik dacht s'avonds, ooh ik zit nu ook ergens anders zo en Zoë zit al zolang ver van ons, ik moet dringend naar huis en Zoë nog eens een bericht sturen! :D

    Nog veel plezier en zet maar nog mooie foto's op u blog, het is leuk om te lezen wat u zoal meemaak :D

    We missen u een beetje hard, maar je kent mijn zinnetje é uit het oog maar niet uit het hart en daar zit je :D

    Groetjes de enige echte Sylvie.

    BeantwoordenVerwijderen