woensdag 5 september 2012

Hello everybody!!
Mijn eerste volle dag zit er bijna op!! Maar voor ik ga slapen gaan we nog een film kijken in de cinema kamer! Dat was wel wennen in belgië gaan we naar de cinema hier hebben ze een cinema kamer!
Maar zal dat wel gewoon worden :)!
Het was een regen dag! Als het regent krijgt de lucht hier verschillende kleuren!
Het landschap is hier echt mooi! Het hars van de bomen ruik je hier zeer goed!
Heb vandaag ook mijn kamer in gericht, men kleren in de kast gelegd! Ze waren onder de indruk dat ik zo weinig mee had! Andere studenten hadden soms twee of drie valiezen mee!
Ik hou jullie op de hoogte probeer iedere dag iets te posten op mijn blog!!
;) xxx

2 opmerkingen:

  1. Zoë kben blij daj goed toegekomen bent, en ik denk da je alles wel rap gewoon ga wordn wi :) en nog maar op het vliegtuig en al verwend met eten gelukzaksje ;) stel het nog goed daar, we kunnen dan nog keer skypen é :D groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Kelsey!!
    Ja zeer goed aangekomen!! Ik heb gelukkig men tweede vlucht niet gemist! 10 anderen wel!! Ik ben zeer blij om je te horen! Ja waar zoe is is ook eten! Ja dat zal ik doen!! Skypen gaan we zeker doen!! Wil je zien!! xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen