zaterdag 29 september 2012

Hello,
Vandaag 29 september, hebben we naar de andere kant van Nova Scotia gereden. tot aan de grens waar je in het vaste land komt van Canada. Maar voor we vertrokken zijn we nog iets gaan afhalen in een winkel. De bazin van de winkel zij dat er een lichte storm op komst was met veel regen. Dat hebben we ook gemerkt onderweg zo veel regen. Wanneer we aankwamen ontmoeten we de ouders van Dawn men gastmoeder. Het was een leuke ontmoeting. Niet zo lang want het was een lange trip terug.
Toen we terug keerden was er zoveel water op de baan dat je heel voorzichtig moest zijn. Want de auto's surften precies over het water. En plots zagen we een auto in de gracht!
Heb ook iets vreemds gezien een mobile home die een auto achteraan heeft gehangen zag er zeer raar uit!
In de late namiddag hebben we ook efkes window shopping gedaan. Zag een t-shirt met een typische bedrukking voor mij!
Zal een paar foto's hieronder posten!






3 opmerkingen:

  1. Ik krijg echt zin in die donuts! Ze zien er echt zo lekker uit!
    Je zit daar echt goed, genoeg eten voor de eetbuik van jou :p en veel leuke activiteiten! Is u engels al verbeterd? :D waarschijnlijk wel als ik het zo lees. Amai morgen is het al een maand dat je daar zit, het gaat enorm vlug!

    Nog veel plezier en de groetjes uit België, waar het nu regent zoals we ons landje kennen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!!
    Kzal een donut opsturen :p! Ja genoeg eten voor mijn buikie soms ietje te veel!
    Ja men engels verbeterd wel leer veel nieuwe woordenschat bij. Maar soms graak ik niet uit men woorden.
    De tijd gaat echt snel! Kan niet geloven dat ik hier al een maand ben!
    Ja dankuwel, jij ook nog veel plezier! Vele groetjes uit Canada vandaag was het hier mooi weer!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen