donderdag 27 september 2012

Hello,
Heb vandaag mijn studenten kaart gekregen! En ook een blad met foto's van mij, Als je iets wilt kopen moet je het aanduiden. Je kan kiezen tussen magneten, kalender, gewone foto, collage en een tas. Op alles staat jou foto. vond dit raar dat je zoveel keuze had!

Vandaag heb ik iets ontdekt op school dat blijkbaar een gewoonte is. Normaal staan de deuren van de klas open. Maar in visual art vandaag was de deur tijdens de les dicht. Ik moest naar the washroom, wanneer ik terug was probeerde ik de deur open te doen. maar dat lukte me niet. Ik dacht waarom sluiten ze die deur! De gewoonte is dat je altijd moet kloppen en wachten tot er iemand de deur opent.
Iedere dag ontdek ik nieuwe dingen!

Tot de volgende blog en wie weet ontdek ik weer iets vreemds ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten