vrijdag 7 september 2012

Vandaag zit de laatste dag van de schoolweek er op! Had vandaag drie les uren; visual art, film and video and drama!
In visual art hebben we zeewier en schelpen getekend! We kregen ook informatie over contour lijnen en schaduw en compositie! ik was blij dat ik in belgie art words leerde in de engelse klas! Dat helpte mij voor alles te verstaan! Drama heb ik nog nooit gedaan het was nieuw! Het was zeer moeilijk omdat ik alle engelse woorden vertaal in mijn hoofd! En in drama moet je vlot spreken! Maar ik probeer!

Je hebt mischien al gemerkt dat er engelse dingen tussen mijn blog staan! Soms vergeet ik woorden uit het nederlands! En het klinkt soms beter! Val letterlijk en figuurlijk in een bad vol engels!

1 opmerking:

  1. You go girl! Drama't die mensen omver :)! Het is je vegeven; zolang je maar braaf bent en een Belgje blijft hihi. Zoë braaf zijn met die obers hé ;D
    > Waarom voetballen bomen niet? Omdat ze geschorst zijn..
    FOUTE MOP!!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen