maandag 17 september 2012

Hallo iedereen,

Zondag 16 september heb een overheerlijke chocolade cake gemaakt!!
Voor mijn gastmoeder haar verjaardag! Een vriend van mijn gastouders was ook jarig en hebben samen een dinner gehad zondag avond. Die avond hebben we ook mijn cake opgegeten.
Had er te veel van gegeten want had buikpijn achteraf :p!

Die dag heb ik nog iets speciaals mee gemaakt! Heb een soort souvenier gekregen van de regionale politie van Halifax!

Vanavond ga ik op kamp met andere extange students! Om 6u00 pikt de bus mij op.
Op mijn volgende blog bericht zal ik vertellen hoe het geweest was!





2 opmerkingen:

  1. Zoë die veel eet, dat verrast mij nu niet :p Super dat u je daar goed amuseert, zo te horen zit je daar echt op een mooie locatie! amai een souvenir van de politie, dat is ééntje om in te kaderen later :D

    Nog veel plezier en amuseer je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha :p!!! Het is hier een hele mooie locatie!!!!
    Echt é, die geven mij da gewoon! Ja da zal ek doen!
    Ja merci en jij ook veel plezier!!
    xxx
    Vele groetjes zoe

    BeantwoordenVerwijderen