dinsdag 11 september 2012

Vandaag was het een mooie dag! de storm was gepasseerd en was richting ergens anders! Had niet goed geslapen want lag aan die storm te denken! Vandaag was een normale schooldag, geen speciale activiteiten! Wanneer ik thuis kwam van school was mijn fiets aan gekomen! Ik mocht voor een jaar een fiets lenen van vrienden van mijn gastfamilie! Heel weinig mensen fietsen hier! En als je een ziet is het uitzonderlijk! Heb dus een fietstocht gemaakt!

Achter mijn huis ligt een big lake! Hier zijn zo veel van deze meren!! Heb wat foto's genomen voor het te tonen aan jullie! Er is ook een klein strandje aan de lake! Waar je kan vuur maken!



Wat ik vandaag ook ontdekt heb dat ze in sommige tea rooms! Niet uit glazen drinken maar uit bokalen! Bokalen van confituur, honing,.....
Very strange!!!


1 opmerking:

  1. Je hebt een perfect plekje daar om je gedachtjes op zen te houden; maar toch met een klein beetje België in!
    We love you dear <3

    BeantwoordenVerwijderen