donderdag 6 september 2012

Hallo iedereen!!
Ik zal je wat vertellen over hectische eerste schooldag!! Het is een grote school! Het is nog groter dan mijn laatste school tihf! In de ochtend kreeg ik mijn uurrooster! Het verschil met belgië is dat er free courses zijn! Dat wil zeggen dat je dat les uur niets te doen hebt! Ik ontmoete ook een ander extange student van france! We hebben samen de schooldag doorgebracht! Ik zal jullie morgen een foto tonen van mijn uurrooster. En wanneer de schooldag was afgelopen, moest ik voor de eerste keer de gele bus nemen. Net zoals in de movies! Dat is kort samengevat wat ik beleefde op mijn eerste schooldag!

1 opmerking:

  1. Lieve Zoë,
    Loopt niet verdwaald hé!
    Ik heb ook free courses... :p Leve MUDA en leve Canada!
    Gele bus... jij sjansaard! Hopelijk was het een leuke dag en heb je toch wat kunnen klappen met hij/zij van Frankrijk?!

    We missen je!!!

    Google vraagt zich iedere keer of we geen robot zijn --' 'Bewijs dat u geen robot bent'. Euhm ja tuurlijke :D

    BeantwoordenVerwijderen