zaterdag 22 september 2012

Hello,
21 september hadden we gasten voor dinner! We hebben een menu gemaakt En heb meegeholpen! Voor hoofdgerecht was het love meet, dat is gehakt met wortels, ui, en kaas. En op de top giet je een zeer vreemde saus! Saus gemaakt van mosterd, ketchup en bruine suiker. Ik vond dat een speciale combinatie! En dan steek je het in de oven voor een uur!
Leer hier veel nieuwe dingen bij!
Vandaag zaterdag 22 september heb ik samen met Blandine de dag door gebracht! We hebben een wandeling gemaakt door de bossen, En hebben vele foto's genomen. Er zullen er op facebook komen maar zal morgen er ook wat op mijn blog zetten.
In de avond hebben we de movie Chocolate bekeken, het water liep me in de mond! Als ik chocolade hoor denk je direct aan België! The place to be for chocolate! Mis die goeie chocolade :p!

see you all on my next blog message!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten